IMG20220515202325.jpg

Ny arrendator sökes

​Ny arrendator sökes från 2023!

Färja ligger ute på vackra Tynderö i Timrå kommun. Platsen ägs av Tynderö Fiskareförening och är ett gammalt fiskeläge som under de senaste fem åren utvecklats till en riktig skärgårdspärla.

På området finns en restaurang för ca 25 platser inomhus och ca 60 platser utomhus. Dessutom finns tre nybyggda campingstugor på 45 kvm tillgängliga för uthyrning. Även sju populära ställplatser med eluttag ligger på området. Vi tänker oss att den som arrenderar området tar ansvar för helheten och tar intäkter för restaurangen, campingstugorna och ställplatserna.

Då vår nuvarande arrendator avslutar sin verksamhet den 31 mars 2023 söker vi dig som är ansvarsfull och kan ta väl hand om området och gästerna. Är du intresserad så skickar du in en beskrivning om dig/er och hur du/ni har för avsikt att bedriva verksamheten.

Det är ett arrende som löper på 12 månader eller längre.
Ansökan skickas till Tynderö Fiskareförening: fiskarforening@gmail.com

Vi kommer att arbeta med ansökningarna löpande och planerar att kalla intressanta ansökningar till intervju där möjlighet till frågor finns samt att vi diskuterar förslag på arrendeavtal.

För mer information kontakta Anders Samuelsson , samuelsson.anders@gmail.com

Länk till befintlig verksamhet med många bilder på Google Maps : Färja

Välkommen med din ansökan!